۱۳۹۰ تیر ۴, شنبه

محسن امین زاده به سی سی یو منتقل شد

محسن امین زاده به خاطر وخامت حالش صبح امروز از زندان اوین به بیمارستان مدرس تهران منتقل و در بخش سی .سی .یو این بیمارستان بستری شده است.
محسن امین زاده، فعال سیاسی و معاون وزارت خارجه دولت خاتمی، در پی اعتصاب غذا، دچار افزایش شدید فشار خون شده وضعیت جسمی بسیار نامناسبی که تاکنون از انتقال وی به بهداری اوین و یا بیمارستان نیز خودداری میشده است به سی سی یو منتقل شد.
آقای امین زاده به دلیل بیماری کلیوی که دارند و در دوران زندان هم برای ایشان مشکلات و ضعف جسمانی متعددی به وجود آورده بود، چند روزی را در مرخصی درمانی به سر می بردند و در همان زمان وضعیت مناسبی نداشتند و بدون اینکه درمان خود را تکمیل کنند به زندان فراخوانده شدند  و به همسر خود گفتند که به محض ورود به زندان به جمع اعتصاب کنندگان غذا خواهند پیوست.


 امین زاده، معاون وزارت خارجه در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی به همراه یازده نفر دیگر در بند ۳۵۰ اوین در اعتراض به جان باختن هاله سحابی و هدی صابر از زندانیان سیاسی دست به اعتصاب غذا زده.

براساس گزارش های رسیده به کلمه، ماموران امنیتی که در اطراف محل بستری شدن امین زاده حضور دارند اجازه نداده اند که خانواده اش به وی نزدیک شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر