۱۳۹۰ تیر ۱۷, جمعه

یک حقه دیگر برای کشانده مردم به نماز جمعه


حجت الاسلام زاهد دوست با اشاره به این كه یكی از معضلات و مشكلات جوانان در شهر دلوار، بحث ازدواج است، ابراز داشت: به منظور حل مشكل ازدواج جوانان و جلوگیری از بروز معصیت هایی كه بعضاً در جشن‌های عروسی صورت می گیرد، از طریق تریبون نمازجمعه به ترویج طرح ازدواج آسان پرداخته ام.
وی افزود: در این طرح در محل نمازجمعه میزبان زوج های جوان در نماز جمعه می‌‌باشیم كه تا به حال نیز سه زوج را در نماز جمعه میزبانی كرده ایم.
حجت الاسلام زاهد دوست همچنین بیان داشت: در این طرح برخی اقلام جهیزیه را با عنایت نماینده محترم ولی فقیه در استان و مبلغ یك میلیون تومان كمك بلاعوض را برای متقاضیان در نظر گرفته و زوجین نیز در كارت های دعوت خود میهمانان را به نمازجمعه دعوت می‌كنند؛ این كار دو حسن دارد . هم این كه مردم در نماز جمعه بیشتر حضور پیدا می كنند و هم این كه مراسم عروسی آن ها در مكان مقدسی برگزار می شود و از گناه و معصیت و اختلاط محرم و نامحرم جلوگیری می‌شود.
امام جمعه دلوار همچنین اظهار داشت: هزینه تهیه ماشین عروس و تزیین آن و نیز وسیله نقلیه حمل جهیزیه نیز از طرف ستاد نمازجمعه تامین می شود.
واقعا با وجود چنین مردمی آیا مبارزه کار بیهوده ای نیست؟وقتی نداها وسهرابها برای رسیدن این مردم به آزادی و حقوق حقه شان جان خود را از دست دادند .همین مردم حتی شرافت ندارند که این کمک های دروغین را رد کنند.هرجا چیز رایگانی میدن حمله میکنن.واقعا من برام سواله برای این مردم باید دل سوزاند؟باید جنگید؟کهریزک و اوین و ...را تحمل کرد؟خیلی بی چشم و رواند اینها.مگر مشروعیت همین نیست که دنیا مردمی را میبیند که به لشکر کشی های اینان پاسخ مثبت میدهند؟مگه میان بپرسن که به اینا ساندیس دادین چی دادین که اومدن؟فقط همینو میبینن که مردم اومدن.اینا هم تا صد سال دیگه همین حقه ها رو به کار میبرن و نتیجه میبینن.یه روز سیب زمینی پخش میکنن یه روز ساندیس میدن یه رو سهمیه دانشگاهشونو زیاد میکنن.....
منبع:آینده نیوز



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر