۱۳۹۰ مرداد ۳, دوشنبه

فیلم دلخراش ترور شهید رضایی نژاد


داریوش رضایی‌نژاد به همراه همسر و فرزند خود در مقابل در خانه‌اش در خیابان بنی‌هاشم خیابان خادم رضائیان هدف سوء قصد دو موتور سوار قرار گرفت و جان باخت.




دانشمند اتمی ترور شده
محقق چاشنی موشک اتمی بود
 
 
 
 
خبرگزاری فارس، روز گذشته در گزارشی که بلافاصله مهم ترین بخش آن از روی سایت این خبرگزاری حذف شد، نوشت:  "داریوش رضایی‌نژاد" (که وزیر کم عقل اطلاعات او را دانشجو معرفی کرده بود)، محقق کلیدهای قطع و وصل الکتریکی «سلاح‌های هسته‌ای» بوده است.چنین فعالیتی با توجه به کاربرد کلیدهای فوق در فعال کردن چاشنی‌های سلاح هسته‌ای و موشکی انگیزه قرار گرفتن رضایی در لیست ترور دستگاه‌های اطلاعاتی غرب شد.
طی ۱۸ ماه گذشته چهار دانشمند اتمی ایران در تهران ترور شده‌اند.شناسائی و شکار دانشمندان مرتبط با فعالیت های اتمی جمهوری اسلامی، بدون نفوذ عوامل اطلاعاتی و جاسوسی اسرائیل و امریکا در حساس ترین و محرمانه ترین ارگان ها و نهادهای نظامی و اتمی جمهوری اسلامی ناممکن است. همچنان که تشکیل تیم های موتور سوار ترور بدون بهره گیری از شبکه موتور سوارهای لباس شخصی وابسته به سپاه و بسیج امکان ندارد. شاید ترور کنندگان را با این استدلال و فتوا که یک معاند و یا وابسته به جنبش سبز و یا محارب را ترور می کنید، به ماموریت بفرستند و یا آنها بدون این استدلال ها و فتواها ماموریت اجرا کنند، اما بهرحال و در هر دو صورت، این ترورها بدون وابستگی به بسیج و سپاه ناممکن است. به همین دلیل نیز عاملین و آمرین ترورها تاکنون شناسائی و دستگیر نشده اند زیرا در قلب نهادهای امنیتی نیز آنقدر نفوذ شده که رد یابی ها را ناممکن کند!



لطفا کمی صبر کنید...
_______________________________




بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
Bookmark and Share

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر