۱۳۹۰ مرداد ۲۴, دوشنبه


نگرانی پزشکان از کاهش شدید وزن میرحسین موسوی
سلام-  طبق آخرین اخباری که بنده بدست آورده و دراختیار شما جهت انتشار می گذارم، حدود سه هفته پیش سران جنبش سبز، یعنی میرحسین موسوی و مهدی کروبی به همراه همسرانشان، تحت مراقب و شرایط شدید امنیتی به بیمارستان "قمربن هاشم" وابسته به وزارت اطلاعات منتقل شدند. این بیمارستان در بزرگراه  رسالت قرار دارد و از چند ساعت پیش از انتقال آنها به این بیمارستان این بزرگراه را تحت کنترل سپاهی و امنیتی گرفتند. بطوری که مردم از خود سئوال می کردند چه خبر شده؟
در بیمارستان قمر بنی هاشم، این بزرگواران تحت معاینات همه جانبه قرار گرفتند. آنچه که برای پزشکان سئوال برانگیز بود کاهش شدید وزن میرحسین موسوی بود، که پزشکان دراین باره ابراز نگرانی کردند. درتمام مدت معاینات، از هرطرف اتاق معاینه و پزشکان تحت کنترل بودند تا هیچ سئوالی از این بزرگواران نشود. حتی نتوانستند دلیل کاهش وزن میرحسین موسوی را از خود وی سئوال کنند و خود او نیز دراین باره سخنی نگفت. جز این کاهش وزن که شامل هر چهار تن آنها می شد اما در باره موسوی بسیار محسوس تر و شدیدتر بود، نتیجه بقیه معاینات رضایتبخش بود. به امید آزاد ایران وایرانیان!
این خبر رو سایت پیک نت منتشر کرده است. من فکر میکنم باید فشارها رو بر نهاد های حکومتی افزایش بدیم که پاسخگوی این اخبار ضد و نقیض در باره سلامتی عزیزانمون باشند. طبق روال گذشته شاید واقعا بلایی سر این دو بزرگوار اومده یا اینکه قراره بیارن میخوان اینطوری جو رو بسنجن.
باور کنید باید موضوع رو باید جدی گرفت.نذارید تا کار از کار بگذره بعد افسوس بخوریم.میر و شیخ عزیز ما در بند هستند.حداقل هزار وبلاگ که میتونیم درست کنیم و این اخبار رو توش منتشر کنیم
فکر میکنید در آینده وقتی موسوی آزاد بشه و ببینه چقدر ازش حمایت کردیم چه احساسی بهش دست میده؟
خواش میکنم جدی بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر