۱۳۹۰ شهریور ۲۰, یکشنبه

نسرین ستوده به دلیل اجبار در پوشش چادر از ملاقات سرباز زد


باز هم با خواندن خبر جدید حالم گرفته شد.
خانم ستوده باز هم به ملاقات نرفت .گناه فراغ مادر از کودکش گردن کیه؟
جنایت یعنی دور نگه داشتن مادر از فرزندش
یعنی یه روز میشه ما این سایتهای لعنتی رو باز کنیم و خبر خوب ببینیم؟
تا کی باید صبر کرد؟تاکی................
امین احمدیان: امروز رفتیم ملاقات, با صحبت هایی که شده بود و زمزمه های قبلی بود قرار بود خانم ستوده هم بعد از 4 هفته بیان سالن ملاقات, آقا رضا هم با نیما و مهراوه مشتاقانه اومده بود, ولی متاسفانه تو لحظه اخر خبر دادند که خانم ستوده بر خلاف انتظار, از اومدن به سالن ملاقات انصراف دادند..بچه ها می گفتند که این بار در اعتراض به اجباری بودن پوشیدن چادر در طول مسیر سالن ملاقات این تصمیم رو گرفتند..نمی دونم چرا چهره نیما موقع برگشتن از اوین از ذهنم پاک نمیشه

خانم محتشمی پور همسر مصطفی تاجزاده هم نوشت:

چادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکرش را هم نمی کردم روزی بشود مانع دیدار یک مادر و فرزندانش :(((((
یعنی فردا روز باز هم مهراوه در اتاق مادرش برای من سجاده ای را خواهد گشود و چادرنماز مادر را برای نماز دراختیارم خواهد گذاشت؟؟؟
خدایا این ها دارند چه می کنند با اعتقادات ما!!!!!!!!!!!!!!!


من جمعه شب در اتاق نسرین ستوده بر سر سجاده او ایستادم و تکبیر گفتم و نماز خواندم و و به ایمان صاحب خانه شهادت دادم و اشک ریختم و از خدا رهاییش را خواستم و در دل شاد بودم که حداقلی ترین هدیه تولد نیمایش دیدار با مادر است که دریغ شد به همین سادگی 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر